Klacht: Brievenbus van de muur gerukt

Miekevandeven op 08 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorgster mevr de Jong was brievenbus pakket maar te groot stond te rukken aan de brievenbus is nu van de deur gerukt, terwijl wij gewoon thuis waren,mijn man is ze achterna gerend ,kenteken bus VO27GN ze zei dat ze geen tijd had maar wij zitten met een kapotte brievenbus,

Gewenste Oplossing:

Als die weer gemaakt is was pas een nieuwe bus

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw brievenbus beschadigd is geraakt bij de bezorging van een pakket. Dit is uiteraard absoluut niet de bedoeling, mijn excuses. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil graag een melding maken om deze situatie te onderzoeken en dit verder op te kunnen lossen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen en een klacht te kunnen melden. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Wat is de Track en Trace code van het pakket? Deze begint met 3S of lijkt op AB123456789CD. Indien u de code niet meer heeft verneem ik graag op welke datum het pakket is bezorgd. - Kunt u inschatten wat de kosten voor een nieuwe brievenbus zijn? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 mei 2019 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Miekevandeven

Heeft op 08 mei 2019 om 15:52 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

het pakket is geleverd op 3 mei en een nieuwe brievenbus kost 29,95 met vr gr Mieke v d ven

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - het pakket is geleverd op 3 mei en een nieuwe brievenbus kost 29,95

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heermevrouw, Bedankt voor uw bericht. Graag reageer ik op uw bericht. U geeft aan dat het desbetreffende pakket op 3 mei geleverd zou zijn. Ik heb het voor u nagekeken en ik kan zonder track en trace code helaas geen pakket vinden op uw adres wat op 3 mei geleverd is. Ik zie wel een zending die op 2 mei geleverd is. Kan dit de desbetreffende zending zijn? Weet u of de zending met een track en trace code is verzonden? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - zou 2 mei kunnen zijn was Mevr de Jong van post nl Vught mijn man is ze nog achteraan gegaan komt met een bus van post nl dan zou ik verwachten dat ze aanbelt en niet als een gek de brievenbus van de deur rukt met vr gr Mieke v d Ven

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag reageer ik op uw bericht. U heeft uw oorspronkelijke bericht over de beschadigde brievenbus geplaatst op 30 april en geeft nu aan dat het gaat om een pakket wat op 2 of 3 mei afgeleverd is. Zonder Track en Trace code of eenduidige informatie kan ik uw klacht niet melden. Indien de klacht tot op heden nog niet opgelost of afgehandeld is raad ik u aan om voor verdere afhandeling contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door