Klacht: brievenbus pakket zoek

op 14 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb 10 december 2019 me pakje via Tract Trace verstuurd naar Amsterdam.
maar is daar nooit aan gekomen
er zat een broek van me dochter in van 25€ ,die is ze nu kwijt plus het bezorgkosten.
gebeld naar post nl me verhaal gedaan maar ze kunnen niks voor mij betekenen.
Dit kan toch niet waar zijn zo groot bedrijf is toch wel verzekerd voor kwijt raken van ander mans goederen.
klanten service is echt niet klant vriendelijk en behulpzaam.
echt waardeloos.

wanneer me dochter haar duur verdiende gekd terug krijgt.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 januari 2020 om 14:35 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u het niet prettig vindt dat de zending niet is afgeleverd op de plek van bestemming. Aangezien uw zending als een brievenbus pakket is verzonden is een onderzoek niet mogelijk. Deze krijgt namelijk minder scans dan een reguliere zending. Wanneer u een zending via ons verstuurd gaat u ook akkoord met de Algemene Voorwaarden. Hier staat in beschreven dat als u de zending onverzekerd verstuurd, u zelf verantwoordelijk blijft voor schade of vermissing. Ik kan u dan ook niet verder assisteren in vorm van een vergoeding voor de verloren inhoud.

PostNL Klantenservice

Heeft op 14 januari 2020 om 14:44 geantwoord

ze willen te makkelijk er vanaf komen,ik zou graag een composatie tegemoet zien komen.

Alle klachten die gemeld zijn door jo-tje9