Klacht: Brievenbus niet geleegd

Ton.Slieker op 31 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandagmiddag 27 mei 2019 om 17:30 uur geconstateerd dat de volgende brievenbus niet tijdig is geleegd: Burgemeester De Vlugtlaanhoek Burgemeester Eliasstraat, Amsterdam Slotermeer. Op de brievenbus stond vermeld dat de eerstvolgende lichting zou zijn vrijdag na 18:00 uur, echter de brievenbus was overvol en klaarblijkelijk niet geleegd. Kennelijk dus geen geval van vergeten het bordje te verzetten. Als alles in orde was geweest had het bordje te zien moeten zijn met eerstvolgende lichting maandag 18:00 uur.

Gewenste Oplossing:

Als de brievenbus voortaan wel geleegd wordt op de juiste tijden en dagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 mei 2019 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Slieker,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brievenbus tegen bent gekomen die niet geleegd enof overvol is. Ik begrijp dat u dit vervelend vindt, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de binnenkant van elke oranje brievenbus zit een barcode die de chauffeur moet scannen. Hiermee bewaken we of we alle brievenbussen binnen de vastgestelde tijd legen en registreren we ook of een brievenbus overvol is. Indien nodig wordt een vergeten brievenbus alsnog direct geleegd. Door uw klacht aan ons door te geven, kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Mocht u in de toekomst desondanks problemen hebben met onze service, laat het dan gerust weten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door