Klacht: brief ontvangen maar geen inhoud

Melua Buijs op 23 juni 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo ik heb gisteren met vrienden van mij geregeld dat ze een brief opsturen met een telefoon . Nu heb ik een brief maar geen inhoud omdat de brief open was gemaakt wat nu?

Gewenste Oplossing:

ik zou graag willen vragen aan de postbode die alle post langs brengt in de straat wilgenlaan of hij een telefoon heeft gevonden in zijn posten fietstas als dat zo is zou ik hem graag in mijn ontvangst nemen. Als hijzij dat niet heeft wil ik graag een klacht in dienen dat de postbodens niet zorgvuldig met de post omgaan of niet eerlijk zijn er over.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 juni 2022 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een leeg ontvangen enveloppe. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat uw enveloppe leeg is aangekomen op uw adres. Het kan zijn dat het artikel in een gewone enveloppe heeft gezeten en is gaan schuiven tijdens het sorteren. Hierdoor slaat een enveloppe stuk. Zendingen waar geen track en trace code op zit kunnen wij dan ook niet achterhalen.

Ik wil u adviseren om contact met de afzender op te nemen. Als deze het met een track en trace code heeft verzonden dan de verzender bij ons een onderzoek laten instellen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Melua Buijs