Klacht: brief niet bezorgd

op 20 oktober 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

9 jaren geleden - Beste huisman,Bedankt voor je melding over de postbezorging. Ik vind het bijzonder vervelend dat je zending niet is aangekomen bij de geadresseerde in Heemstede. Graag geef ik je een toelichting.Van normale briefpostzendingen wordt geen administratie bijgehouden. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om te achterhalen waar de zending zich bevindt. Je klacht wil ik graag registreren zodat we dit in de gaten kunnen houden en herhaling voor de toekomst kunnen voorkomen. Om de klacht te kunnen registreren ontvang ik graag je adresgegevens. Voor het ontstane ongemak bied ik je mijn verontschuldigingen aan.Ik ga ervan uit dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Heeft op 20 oktober 2010 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Van normale briefpostzendingen wordt geen administratie bijgehouden. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om te achterhalen waar de zending zich bevindt. Omdat er geen adresgegevens van deze klant bekend zijn kan de klacht op dit moment niet geregistreerd worden. Om hiervan alsnog een registratie te kunnen maken is aan de klant gevraagd om zijn of haar adresgegevens door te geven.

Alle klachten die gemeld zijn door huisman