Klacht: Brief niet bezorgd

op 12 augustus 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 augustus 2019 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpostzending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie heeft u deze klacht telefonisch doorgegeven op 6 augustus. Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Anneke Voorhorst

1 week geleden - Nog steeds geen oplossing.

Reactie van de melder van de klacht Anneke Voorhorst

1 week geleden - Ga zeker niet akkoord met de geboden oplossing,want die is er niet.

Reactie van de melder van de klacht Anneke Voorhorst

1 week geleden - Brief nog niet ontvangen,ik vind dit schrijnend, mede omdat er een USB-STICK in zit met bestanden van mijn (pas) overleden ouders.Anneke Voorhorst

Reactie van de melder van de klacht Anneke Voorhorst

7 dagen geleden - Nog niets ontvangen

Reactie van de melder van de klacht Anneke Voorhorst

7 dagen geleden - Nog steeds niets ontvangen

Heeft op 20 augustus 2019 om 14:29 geantwoord

Klacht niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Voorhorst