Klacht: Bizarre klachtafhandeling Post NL

op 12 juni 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketjes aangetekend verzonden via Post NL, kwamen echter nooit aan bij ontvanger. Zoektocht binnen Post NL levered na 1 maand niets op.
Pakketjes waren verdwenen.Schadevergoeding wil Post NL niet uitkeren daar het volgend Post NL om nep artikelen zou gaan, een aanname daar uit geen van de door mij aan Post NL aangeleverde verkoop bewijzen blijkt dat dit het geval zou zijn.. Conclusie er wordt niets uitgekeerd.

Als mijn geleden schade gewoon betaald wordt

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juni 2019 om 15:45 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw verstuurde pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u hier niet tevreden over bent. ik heb de case voor u bekeken en zie dat mijn collega's hierover contact hebben opgenomen. Helaas kan ik dit geval niet meer voor u doen. Ik ga ervan uit dat het in de toekomst nu niet weer gebeurt.

PostNL Klantenservice

Heeft op 13 juni 2019 om 06:30 geantwoord

Het is bizar dat post .nl een aangetekende pakket kwijt raakt en geeft toe en daarna zich niet aansprakelijk stelt en schade niet betaald. Ik ga hier nog niet bij stil staan zal via een advocaat nog een keer klacht tegen post nl indienen

Alle klachten die gemeld zijn door elham1349