Mijn Klacht:
Pakket is vorige week maandag verstuurt en tot op heden nog niet bezorgd. Het is nu inmiddels de volgende week maandag.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakket ontvang

Meganxrf op 21 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Pakket is vorige week maandag verstuurt en tot op heden nog niet bezorgd. Het is nu inmiddels de volgende week maandag.
Als ik mijn pakket ontvang
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van PostNL
3 jaren geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice
Reactie van de melder van de klacht Meganxrf
3 jaren geleden - 3SOPKA6388702 2924VL 13
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 21 juli 2021 om 08:40 geantwoord
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Uit uw melding begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.
Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice