Klacht: Bezorging van de post

janny0123 op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom krijgen we steeds post dat niet van ons is (het huisnummer en postcode is niet van ons.
Ook onze post beland vaak bij een ander .
Het ergste wat gebeurd is een rouwkaart die 5 dagen na de begrafenis inde brievenbus lag verkeerd bezorgd stond er op. gister nog 28 junikomt er iemand aan de deur met post verkeerd bezorgd nummer en postcode waren goed. dit gebeurd regelmatig we zijn er een beetje flauw van .dit is nog zachtjes uit gedrukt

Gewenste Oplossing:

Zorgen dat de post goed bezorgd word dit kan niet langer zo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heermevrouw Criens, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat in uw straat post vaak verkeerde wordt bezorgd. Mijn excuses hiervoor. Graag regeer ik op uw bericht. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Ik maak hier graag een melding van zodat we dit met de desbetreffende bezorger kunnen bespreken. Kunt u mij hiervoor nog aangeven voor welk adres u vaak post ontvangt en waar de post van u terecht komt. Dan ga ik ermee aan de slag voor u. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 juli 2018 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Criens,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door