Klacht: Bezorging post

Kleinj op 13 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De laatste maand ontvang ik niet al mijn te ontvangen post. Ik mis brieven en een weekblad. De MikroGids geeft aan dat het niet ontvangen door PostNL komt.
Ik heb bedrijven gebeld dat ik nog steeds hun post niet heb ontvangen. Dan krijg ik van deze bedrijven een digitale versie waaruit blijkt dat de brief al weken geleden is verstuurd (15 juni) of dat het een week geleden direct is verstuurd.
Ik heb de melding nog niet bij PostNL kunnen maken. Daan, hun chatbox, is ongeschikt en als je belt, kom je in een enorme wachtrij.

Gewenste Oplossing:

Fatsoenlijke afhandeling van de post zoals het vroeger was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - uw huisnummer Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Kleinj

9 maanden geleden - Bedankt voor uw reactie. Postcode is 1171MR en huisnummer 24. Ik weet dat ik de volgende post de laatste weken niet heb ontvangen omdat ik met deze bedrijven contact heb gezocht: - brief van de Goudse (digitaal per mail de documenten ontvangen - aangegeven is dat de brief op 15 juni is verstuurd) - Mikro Gids (niet bezorgd - Mikro Gids heeft wegens de problemen bij PostNL een link gestuurd naar een digitale versie) - brief van de Provincie (zij hebben aangegeven dat deze rond 16 juni is verstuurd / ik heb verzocht of ze de brief nogmaals kunnen sturen) - IKEA (geeft aan ruim een week geleden de nalevering gezonden te hebben - een nieuwe levering is verzocht) - een speciaal tijdschrift van de PLUS (na contact met en PLUS is deze opnieuw verstuurd en vorige week ontvangen) Welke post ik eventueel nog meer mis, is mij niet bekend. Ik hoop dat u hier meer mee kunt. Groet, Jacques Klein

Alle klachten die gemeld zijn door Kleinj