Klacht: bezorging paketten tnt

op 08 oktober 2009 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mét reden, wil ik niet dat paketten bij de buren worden afgeleverd. Ja, het komt wel voor dat ik dan een briefje op de mat vindt, met de mededeling dat ze het de volgende dag nogmaals komen aanbieden. Prima, niks mis mee. Maar wat gebeurt me nu? Toevallig ben ik vandaag thuis, weliswaar de eerste poging om het pakettje te bezorgen, krijg ik toch een klaagzang van de tnt bezorger.(die overigens zeer slecht nederlands spreekt, en ook nog eens niet zodanig als tnt herkenbaar ). Hij zei letterlijk: Als ik niet bij de buren mag afleveren en telkens nogmaals moet komen, dan VERDIEN IK NIKS. Nou, mijn bloed kookt, van zulke gasten. Hij kan toch ook een andere vak kiezen???? Is dat mijn probleem??? Ik betaal fors voor paketten, dan verwacht ik niet zulke bijdehante arrogante kwasten aan mijn deur!!!.
tnt? Nee, ik laat in vervolg wel door de concurrent bezorgen.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 januari 2011 om 15:06 geantwoord

Er is een reactie naar de klant gestuurd met de vraag of het bericht nog verdere aandacht nodig heeft. Indien nodig kan de klant ons dat laten weten en zullen we alsnog actie ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door esther1611