Klacht: Bezorging Engelse WEEKBLADEN

op 20 oktober 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sind eind Augustus wordt de adreslabel gericht aan TNTPOST met eensticker van SelektMail overplakt.Gevolg: Tijdschrift wordt meer dan een MAAND TE LAAT bezorgd!! Het betreft een WEEKBLAD! Daar heb je dus een maand later niets meer aan! Waarom laten jullie(SelektMail) die bladen een maand liggen in een of andere stapel, schandelijk en blijkbaar geen enkel gevoel voor verantwoordelijkheid! Er moeten bij jullie minstens 8 bladen liggen te wachten op bezorging!

Gewenste oplossing

Onmiddelijk mijn post bezorgen en dat consequent blijven doen binnen 5 werkdagen van verzending door Haymarket Publishing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

9 jaren geleden - Beste De Kock,Bedankt voor je bericht op de website klachtenoplossing.nl. Wat vervelend dat je je tijdschrift sinds enige tijd met erg veel vertraging ontvangt. Ik kan me voorstellen dat je dit niet prettig vindt. Graag geef ik je een toelichting.In je klacht geef je aan dat Selektmail het betreffende tijdschrift bezorgt. Ik kan je klacht daarom niet in behandeling nemen en adviseer je hierover contact met Selektmail op te nemen.Ik ga ervan uit dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Heeft op 20 oktober 2010 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant geeft in deze melding aan dat Selektmail het betreffende tijdschrift bezorgt. TNT Post kan deze klacht daarom niet in behandeling nemen. Aan de klant is geadviseerd om contact met Selektmail op te nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door C de Kock