Klacht: Bezorging bed

Jarnodevries87 op 25 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bed besteld. In de mail staat dat ze het bed tot de gewenste plek brengen in de woning ongeacht welke verdieping je woont! De bezorger brengt 2 dozen! Vervolgens loopt hij terug naar zijn busje, ik dacht hij haalt nog een doos op! Maar nee hoor, weg was ie! Kon ik alleen die zware dozen naar boven sjouwen!

Gewenste Oplossing:

Achteraf dingen oplossen hou ik niet van! Zorg dat je dingen aan de voorkant goed regelt! Als ik geweten had dat ik het alleen moest doen had ik hulp kunnen regelen! Ik ben net herstelt van Corona ! Ik kon eerst een kwartier bij komen op de bank! Het is de zoveelste keer dat er wat mis gaat bij PostNL! En van mij mogen er echt wel fouten gemaakt worden! Ik ga kijken of ik vanaf nu een andere leverancier kan vinden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u een klacht heeft over de bezorging van uw bed. Sorry hiervoor, ik begrijp dat u ervan baalt. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie. Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? Graag ontvang ik de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Jarnodevries87

1 jaar geleden - 0089642773

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 januari 2023 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie met de aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

De code die u noemt is geen barcode van PostNL. Ik wil u daarom adviseren contact op te nemen met de afzender van uw bed. Deze is de opdrachtgever geweest van de verzending en heeft hierover de afspraken gemaakt met een vervoerder. De afzender kan een klacht over de uitvoering van de aflevering indienen bij dit vervoersbedrijf.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jarnodevries87