Klacht: bezorging

Bas2022 op 07 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 december 2022 een pakket vanuit Spanje i.v.m. een verjaardag naar Nederland verzonden. Pakket is nooit aangeboden aan het adres in Nederland. 12 december 2022 vanuit Den Haag geretourneerd.
Geen bericht ontvangen waarom, maar ook niet dat het pakket geretourneerd is.

Gewenste Oplossing:

Op dit moment, buiten de teleurstelling dat het pakket niet bezorgd is en geen tussentijdse reactie van postnl, wil ik graag de gemaakte kosten terug ontvangen. (41,71 euro)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending retour heeft ontvangen en graag hierin meer duidelijkheid wil hebben. De zending is retour gezonden omdat het adres niet correct zou zijn en om die reden niet kon worden geleverd. Indien u het hier niet mee eens bent kunt u het beste contact opnemen met de verzendende postorganisatie aan wie u de opdracht heeft gegeven. Zij kunnen bekijken of zij iets voor u in de verzendkosten kunnen betekenen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Bas2022

1 jaar geleden - Geachte dames, heren, Het postadres op mijn pakket is wel juist. Dit gebruik ik altijd om iets te verzenden. Dit gaat altijd goed. Hier nogmaals het adres waar het naar toegezonden moest worden. (Hillekensacker 32-11 6546 LR te Nijmegen) Dit staat ook op het pakketwat ik vanuit Spanje verzonden heb, ik kan nergens de stikker met het adres uploaden anders het ik het gedaan. Hopende u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet HA Miechels

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het onterecht retour sturen van een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. U kunt als afzender reclameren bij de postorganisatie waarmee u de zending heeft verzonden. Deze zullen voor u bepalen of zij overgaan tot het vergoeden van de gemaakte verzendkosten welke u aan deze postorganisatie heeft betaald. Ik adviseer u dan ook om daar contact mee op te nemen. Dit zijn de internationale afspraken gemaakt met de buitenlandse postorganisaties. Het spijt mij wanneer wij de zending onterecht retour hebben gezonden, mijn excuses voor het ontstane ongemak. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bas2022