Klacht: Bezorger komt niet

op 12 juni 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3SBWCV006493540 1241LK. De bezorger komt gewoonweg niet. Oud probleem. Geen briefje in de bus. Een klacht indienen op internet geeft errors en eindeloze invullerij. Bellen 38 wachten voor u. Waardeloos. Ik verwacht bezorging. Daar betaal ik voor.

Als er bezorgd is en de bezorger op zijn gedrag wordt aangesproken.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger niet bij u is langs geweest, ondanks dat er in de Track Trace wordt aangegeven dat de bezorger u gemist heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat ik begrijp dat dit niet de eerste keer is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Heeft u een kennisgeving met de tekst ' We hebben u gemist' ontvangen in de brievenbus?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht jaapvandervliet

2 weken geleden - Klacht is in behandeling genomen. Overigens was in mij tekst al te lezen dat er geen briefje in de bus was. Aan een geautomatiseerd antwoord heb ik niks. Heb zelf maar gebeld, want het duurde nogal. De bezorger zou erop worden aangesproken. Het pakje moest ik zelf maar gaan ophalen. Lekker dan. Daar betaal je dan voor. Laat dus maar. Post NL krijgt van mij hoe dan ook een dikke 0. Betaal je bezorger niet per pakje, maar geef die jongens een normaal salaris. Dat zal al schelen.

Heeft op 12 juni 2019 om 15:39 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat er inmiddels via een ander kanaal een melding van is gemaakt. We gaan het bespreken met de bezorger, ik ga ervan uit dat het niet weer gebeurt.

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 juni 2019 om 18:39 geantwoord

Deze standaardreactie krijg ik iedere keer. En het lost tot nog toe niets op.

Alle klachten die gemeld zijn door jaapvandervliet