Klacht: Bezorger heeft geen ‘niet thuis’ briefje achtergelaten.

op 14 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik weet waar mijn pakket nu is.

Gewenste Oplossing:

Als ik weet waar mijn pakket is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 januari 2020 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u hier meer informatie over wenst. Uw zending wordt via Nederland (PostNL) doorgestuurd naar België. Voor vragen over de status van uw zending adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender in het buitenland. De afzender kan, als het nodig is, een onderzoek naar uw zending opstarten. Eventueel kunt u ook bij Bpost informeren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ANSEEUW.2008