Klacht: Bezorger heeft geen ‘niet thuis’ briefje achtergelaten.

op 14 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 januari 2020 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u hier meer informatie over wenst. Uw zending wordt via Nederland (PostNL) doorgestuurd naar België. Voor vragen over de status van uw zending adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender in het buitenland. De afzender kan, als het nodig is, een onderzoek naar uw zending opstarten. Eventueel kunt u ook bij Bpost informeren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ANSEEUW.2008