Geboden Oplossing:
Geachte heer Plas,
Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger zijn auto niet uitkomt en dan aangeeft dat u niet thuis zou zijn. Dit is uiteraard niet de manier waarop uw pakket hoort te worden afgeleverd, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.
Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u hierover reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling en is inmiddels besproken met de verantwoordelijke medewerkers om herhaling van dit soort situaties te voorkomen. Ik ga er vanuit dat de bezorging van de pakketten op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL