Klacht: Bezorger die niet bezorgd

TheOnlyDino op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger komt de auto niet uit en zegt dan dat de ontvanger niet thuis is….
Dit gebeurt in de hele wijk.
Meneer staat met de bus gewoon op de parkeerplaats voor de deur.

Gewenste Oplossing:

Wanneer deze bezorger z'n baan kwijt is.
Hij krijgt een salaris om pakketten af te leveren, niet om ze bij een postnl ophaal punt neer te gooien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juli 2018 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Plas,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger zijn auto niet uitkomt en dan aangeeft dat u niet thuis zou zijn. Dit is uiteraard niet de manier waarop uw pakket hoort te worden afgeleverd, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u hierover reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling en is inmiddels besproken met de verantwoordelijke medewerkers om herhaling van dit soort situaties te voorkomen. Ik ga er vanuit dat de bezorging van de pakketten op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door