Klacht: Beschadigde gescheurde post

----------------- op 04 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn tijdschrift heb ik beschadigd en gescheurd gekreukt gekregen met mij post

Gewenste Oplossing:

Als mijn post netjes en onbeschadigd word bezorgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Martens, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat uw post beschadigd wordt bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat u uw post gescheurd en gekreukt binnen krijgt. Dit is zeer kwalijk en ik bied u hierbij mijn oprechte excuses aan. Graag hoor ik welke poststukken er zo worden bezorgd, of ze daadwerkelijk door PostNL worden bezorgd en of dit vaker gebeurd. Aan de hand hiervan kan ik een klacht registreren. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 juli 2018 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Martens

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door