Klacht: App gekregen niet thuis

Nog nooit klacht ingediend op 05 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vanmorgen tussen 9.40u en 11.45u een pakketje bezorgt krijgen. Ben extra vroeg opgestaan en de hele morgen thuis gebleven. Kreeg om 11.24u een appje dat de bezorger mij niet thuis had getroffen.
Terwijl ik de bus tot 2 x toe heeeeel hard door de straat heb zien rijden. Je mag hier maar 30 km. Rijden.
Nu kijk ik via tracktrace overzicht dat het pakketje morgen na 15.00u zou bezorgt worden bij Primera Stein.
Met vriendelijke groet
Ronnie Hoeks

Gewenste Oplossing:

Dat het eigenlijk vandaag nog bezorgt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Mijn excuses dat het pakket niet bij u is aangeboden, terwijl de status aangeeft dat de bezorgpoging niet is gelukt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Het is echter niet mogelijk om het pakket nog bij u aan te laten bieden als het al naar een PostNL punt gaat. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie: - Wat is de Track en Trace code van dit pakket? - Kunt u aangeven of de chauffeur ook geen briefje heeft achtergelaten en kunt u bevestigen dat uw deurbel goed werkt? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Nog nooit klacht ingediend

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hier de gevraagde informatie. Barcode is 3SCBQL574223101 Er was geen briefje achter gelaten. Postbode heeft niet gebeld deurbel deed het. Ben de hele dag thuis geweest omdat ik wist dat ik een pakketje zou krijgen. Met vriendelijke groet Ronnie Hoeks

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 juli 2021 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het zeer vervelend is als een bezorger niet bij u aan de deur komt en ook geen bericht achter laat. Uw klacht heb ik dan ook doorgezonden naar het verantwoordelijke depot zodat de bezorger intern op deze werkwijze wordt aangesproken. Mijn welgemeende excuse voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nog nooit klacht ingediend