Geboden Oplossing:
Geachte heer,
Bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses voor het feit dat u deze poststukken tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Hierbij informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.
Ik kan niet achterhalen wat de oorzaak van de vermissing is bij briefpost, ondanks dat er foto’s van zijn gemaakt voor de app. Van briefpost wordt geen verdere administratie bijgehouden. Ik adviseer u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzenders. Ik heb een klacht voor u aangemaakt. Deze klacht komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken en de bezorging in de gaten houden. U zal hier echter geen verder bericht over ontvangen. Mochten we de poststukken nog aantreffen zullen we deze uiteraard nog bezorgen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice