Klacht: AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, incorrect address – failed delivery attempt

op 12 augustus 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nou ik heb een pakket maar erstaat:AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, incorrect address – failed delivery attempt

Terwijl mijn addres niet verkeerd is wat kan ik doen???

Tracktracecode:VR100588125YP

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn Pakket hebt..

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 augustus 2019 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een
vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is uw pakket nog niet bij PostNL bekend. Dat betekent dat wij uw pakket nog niet hebben ontvangen vanuit het internationale sorteercentrum. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender. Deze kan eventueel een onderzoek uit laten voeren bij de postorganisatie waarmee de afzender een overeenkomst heeft afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MiffedKoning