Geboden Oplossing:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw zending vanuit Polen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Ik kan me voorstellen dat de status wat verwarrend kan zijn. Ik heb het bekeken en volgens mijn informatie zou het op 21 mei bezorgd moeten zijn. Via onze site of app kunt u dit ook nakijken. Ook staat erbij ‘brievenbus’ en het cijfer 23. Was u al bij uw buren langs geweest om na te gaan of het daar was afgegeven?
Als dat ook niets oplevert raad ik u aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit eventueel verder kunnen laten onderzoeken.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice