Geboden Oplossing:
Beste klant,
Bedankt voor uw berichten op Klacht.nl. Ik lees dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Sorry daarvoor, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik begrijp dat u ervan baalt.
Zojuist hebben wij uw berichten telefonisch besproken. Inmiddels heb ik uw klacht opgeslagen en uw verhaal doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger. Die gaat de situatie met de bezorger bespreken. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen bericht. Na dit gesprek zou de bezorging beter moeten gaan. Ik kan helaas niet uit onze informatie opmaken waarom de zending nog niet beschikbaar is op de afhaal-locatie. Daarom heb ik u geadviseerd om contact op te nemen met de afzender. Bij onduidelijkheden of een te lange overkomstduur kan de afzender een officieel onderzoek bij ons aanvragen. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.
Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice