Klacht: ALWEER Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL-punt

GeenGebruikersnaam321 op 09 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is nu al de zoveelste keer dat PostNL de bezorging niet kon leveren op mijn adres en ik het de volgende dag moet afhalen op een afhaal punt.
Ik heb hier al meerdere keren over geklaagd en de bezorgder verrekt gewoon om het pakket normaal te bezorgen, er wordt niet eens aangebeld ik zit de hele dag thuis voor niks!

Gewenste Oplossing:

Als het elke keer dezelfde bezorger is ontslaan! en nieuwe aannemen die het werk wel normaal doet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht GeenGebruikersnaam321

1 jaar geleden - Verwachte levering was overigens tussen 14:30 en 17:00, het is nu 14:02 dus er wordt hier gewoon gelogen en bedrogen door de bezorger die gewoon geld verdient met niet doen van hun werk.

Reactie van de melder van de klacht GeenGebruikersnaam321

1 jaar geleden - Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik heb nu al 2 keer een melding gekregen dat er verwacht wordt een levering te doen en dan een paar minuten later kan het ineens niet geleverd worden op de dag. Ik begin mij zorgen te maken dat ik mijn pakket nu helemaal niet meer ga krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 januari 2023 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor uw berichten op Klacht.nl. Ik lees dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Sorry daarvoor, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik begrijp dat u ervan baalt.

Zojuist hebben wij uw berichten telefonisch besproken. Inmiddels heb ik uw klacht opgeslagen en uw verhaal doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger. Die gaat de situatie met de bezorger bespreken. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen bericht. Na dit gesprek zou de bezorging beter moeten gaan. Ik kan helaas niet uit onze informatie opmaken waarom de zending nog niet beschikbaar is op de afhaal-locatie. Daarom heb ik u geadviseerd om contact op te nemen met de afzender. Bij onduidelijkheden of een te lange overkomstduur kan de afzender een officieel onderzoek bij ons aanvragen. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door GeenGebruikersnaam321