Klacht: Afhalen pakket

Sabre op 11 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanaf 14 en 16 november 2021, liggen er pakketten uit het buitenland, bij Postnl.

Het is nu 27 november 2021, en nu ligt er voor 2 pakketten een afhaal bericht in de brievenbus .Is dit absurd, dat het nu pas in de brievenbus ligt. En dan ook nog een melding hierover, dat de pakketten 7 dagen blijven liggen, anders worden ze teruggestuurd.

Belachelijk gewoon, je doet de betalingen en ze storten de bedragen gewoon terug. Asociaal gedrag is dit.

Waar blijft het bericht, voor het andere pakket?

Al weken is er gedonder met de pakketten uit het buitenland. Zelfs is er een pakket weken zoek geweest.

Dat ze doen waarvoor ze betaald worden. en dat ze de klant beter behandelen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Sabre

5 maanden geleden - Wanneer wordt er eens goed gelezen

Alle klachten die gemeld zijn door Sabre