Klacht: absurde hard rijden in woonwijk

op 22 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik woon in raalte raalte zuid er komt savond een busje van postnl door de wijk scheuren kunt u daar wat aan doen volgens mij mag je 30 rijden maar die hufters schijnen dat niet te begrijpen

als er opgetreden word voor ieder gelden de zelfde regels ook voor post nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het rijgedrag van onze bezorgers. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Het is inderdaad de bedoeling dat onze bezorgers zich netjes aan de verkeersregels houden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- welke datum viel dit voor; - rond welke tijd gebeurde dit; - heeft u het kenteken van de bus genoteerd (zonder het kenteken kunnen wij de bezorger helaas niet achterhalen)Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 22 mei 2020 om 13:15 geantwoord

Geachte heer,

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door henkjm