Klacht: Abn amro afschriften

op 10 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 januari 2019 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Piras,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging bij u. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U kunt het beste even contact opnemen met uw bank hiervoor. Als u contact opneemt met ABN Amro, zullen zij voor u nakijken wanneer u het bankafschrift had moeten ontvangen. Zij kunnen hier dan als opdrachtgever ook een melding van maken. Hopelijk ontvangt u dan snel weer de afschriften.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Maik32