Klacht: Aangetekende poststukken op deur geplakt en handtekeningen vervalst

Aijjanssen1 op 22 november 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de maand augustus een grote aangetekende mailing gedaan van een aantal duizend poststukken.
Meerdere aangetekende stukken zijn in de brievenbus beland. Via track en trace is te zien dat er een vervalste handtekening is geplaatst. Verder is er een poststuk op de voordeur geplakt.

Enorme uitgave waar ik een een bijbehorende servicegraad bij mag verwachten. Helaas krijg ik geen gehoor op mijn klachten via de accountmanager van postnl.

Gewenste Oplossing:

Persoonlijk contact van postnl en een serieuze tegemoetkoming in de portokosten van deze mailing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 november 2016 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Janssen,

Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorging van een door u verzonden aangetekende mailing niet correct is verlopen. Ik kan me voorstellen dat u hier erg ontevreden over bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag geef ik u een toelichting.

Uit uw bericht maak ik op dat u een zakelijke klant bij ons bent en deze zending heeft verstuurd als partij. Ik heb geen inzage in zakelijke diensten en producten en moet u in dit geval toch adviseren contact op te nemen met uw accountmanager of met de klantenservice van onze zakelijke markt via 088-8686868.

Ik hoop dat deze vervelende situatie snel opgelost zal zijn en ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door