Klacht: 7 september aangetekende brief verzonden

Worstje12 op 10 september 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De aangetekende brief is gesorteerd bij post nl maar is nig niet aangekomen bij post nl
Dit staat gewoon recht tegenover elkaar.

Gewenste Oplossing:

Als het netjes aankomt op het juiste adres.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Worstje12

4 jaren geleden - 3SRPKS441479939 3200AA Op 7 september verzonden en nu nog steeds nergens te vinden .

Reactie van de melder van de klacht Worstje12

4 jaren geleden - 3SRPKS441479939 3200AA Op 7 september verzonden en nu nog steeds nergens te vinden . Nu dit is idd al gemeld maar niet met de track en tracé code die afwijkt Volgens mij is het gewoon gestolen.

Reactie van de melder van de klacht Worstje12

4 jaren geleden - Kunt u zeggen waar de brief blijven steken is?

Reactie van de melder van de klacht Worstje12

4 jaren geleden - Kunt u zeggen waar de brief blijven steken is? Ja maar ik krijg er geen antwoord op en dan kom ik niet verder.

Reactie van de melder van de klacht Worstje12

4 jaren geleden - Kunt u zeggen waar de brief blijven is steken is? Ja maar ik krijg er geen antwoord op en dan kom ik niet verder. Het begint erop te lijken dat het zo ook niet verder komt

Reactie van de melder van de klacht Worstje12

4 jaren geleden - Kunt u zeggen waar de brief blijven is steken is? Ja maar ik krijg er geen antwoord op en dan kom ik niet verder. Het begint erop te lijken dat het zo ook niet verder komt Geef dan ook gewoon antwoord.

Reactie van de melder van de klacht Worstje12

4 jaren geleden - Kunt u zeggen waar de brief blijven is steken is? Ja maar ik krijg er geen antwoord op en dan kom ik niet verder. Het begint erop te lijken dat het zo ook niet verder komt Geef dan ook gewoon antwoord.Ook hier klopt niets van . Misschien de rechtsbijstand verzekering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 september 2020 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

Ik begrijp dat u duidelijkheid zoekt met betrekking tot de door u verzonden zending. Ik heb even voor u gekeken en zie dat wij deze inderdaad hebben gesorteerd en verstuurd. In dit geval is het handig om de geadresseerde partij te benaderen om te vragen of zij de zending al hebben mogen ontvangen. Indien dit niet het geval is wil ik u vragen om het tot en met dinsdag af te wachten. Indien uw zending dan nog steeds niet geleverd is, nadat u het nogmaals bij de geadresseerde heeft gevraagd; kunt u contact met ons opnemen via www.postnl.nl/contact. Wij zullen dan een onderzoek in werking zetten. Voor nu is het belangrijk om informatie te winnen bij de postbushouder.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Worstje12

4 jaren geleden - Bezorging tijd niet bekend zending is niet bij Post Nl Waar is hij dan na 4 dagen ?

Reactie van de melder van de klacht Worstje12

4 jaren geleden - Als er steeds blijft staan bij de track en tracé dat de zending niet bij Post Nl is Wanneer dan en waar nu na 4 dagen

Reactie van de melder van de klacht Worstje12

4 jaren geleden - Ik wil dat u dit bericht niet afwijst. De tracke en tracé blijft 4 dagen op hetzelfde staan

Reactie van de melder van de klacht Worstje12

4 jaren geleden - Ongelooflijk

Worstje12

Heeft op 16 september 2020 om 17:39 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het is nu 7 dagen geleden en de track en tracé code blijft steeds hetzelfde.
Nog niet bij Post Nl .De brief heeft veel emotionele betekenis.
Hoelang duurt het nu nog dat de brief bij de brievenbus wordt afgeleverd?
Vr gr Anna

Alle klachten die gemeld zijn door Worstje12