Klacht: 3STVOP8317768

op 25 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket niet afgeleverd, we zijn beiden gans de dag thuis,
Volgens de gegevens van jullie zou het pakket om 8:10u aangeboden zijn, er werd niet aangebeld en ook geen bericht in de brievenbus achtergelaten.
In minder dan 1 week is dit voor twee verschillende zendingen het geval dat de zending retour gaat.
Een dringende update van jullie gps systemen is zeer noodzakelijk.
Dringend deze week af te leveren

Graag een telefoonnummer op de site, zodat er tijdig kan gereageerd worden en geen onnodig tijdverlies is

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Frank Van Echelpoel

2 weken geleden - Graag een bevestiging wanneer deze zending opnieuw word aangeboden, DATUM EN UUR op het juiste adres: MERODECENTER 6 bus 9, 2300 Turnhout. dit is een groot appartementsgebouw. Zijn de koeriers niet slim genoeg om het juiste adres in te voeren? MERODECENTER 6 bus 9, 2300 Turnhout. Het is NIET !!!!!!!!!!!! de Merodelei

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet is aangeboden. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Omdat u geen Track Trace code doorgeven heeft, kan ik dit helaas niet voor u nakijken, of een klacht registreren.Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met onze Belgische klantenservice. Dit kan via: https:www.facebook.comPostNLBelgie van maandag tm zaterdag open van 08:00-18:00 uur of u kunt bellen 32 (0)15480285. Open van maandag tot met vrijdag van 9:00-17:00 uur.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 25 maart 2020 om 14:08 geantwoord

Geachte heer,

Mijn excuses. Ik zie nu dat u de Track Trace code wel heeft doorgeven en dat uw pakket retour gestuurd wordt. Ik raad u aan om uw klacht neer te leggen bij onze Belgische klantenservice, omdat u nu met de Nederlandse klantenservice spreekt.

PostNL Klantenservice

Heeft op 25 maart 2020 om 20:48 geantwoord

De Track Trace code werd door jullie aangemaakt, dan lijkt het ons logisch dat u het probleem oplost. Wat U doet is het probleem van u afwimpelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Van Echelpoel