Klacht: 27 kerst kaarten niet aangekomen

[email protected] op 10 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 27 kerst kaarten zelfgemaakt,en op gestuurd.
Er is er niet een aangekomen.
Het heeft mij 66 euro gekost,en het werk wat ik er aan gehad heb.
En ik schaam mij heel erg dat al die mensen geen kerst kaart hebben ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als dit opgelost word,en vergoed word.
Dan kan ik als nog,al die mensen een kaart sturen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Geachte Post nl. Het is nu 3 januari 2018,en mijn kerst kaarten zijn nog niet aangekomen. 18 december verstuurd,en er is er geen een aangekomen. Dit is niet een kwestie van verkeerd in de brievenbus gooien door de postbode. Dit is nalatenschap,onzorgvuldigheid,en een hele slordige organisatie. Waar ik de dupe van ben,en wat mij 66 euro heeft gekost, +al het werk en tijd. 27 december 2017 heb ik een klacht ingediend, en nog niet eens antwoord gehad van Post nl. Ik voel mij opgelicht en bestolen,ik zou graag van uw willen weten hoe uw zich voelt als uw dit meemaakt???????????????????????

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte mevrouw Ludwig, Uit uw bericht begrijp ik dat uw zelfgemaakte kerstkaarten, welke u op 18 december heeft gepost, op 3 januari nog niet waren aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat u daardoor zeer teleurgesteld bent in PostNL. Graag dien ik hierover een klacht in bij de verantwoordelijke afdeling. Daarvoor heb ik nog iets meer informatie van u nodig. Zou u mij via www.postnl.nl/locatiewijzer kunnen aangeven van welke brievenbus u gebruik hebt gemaakt? Heeft u gebruik gemaakt van een kerstzegel of van een gewone postzegel? Kunt u daarnaast aangeven of onderhand de kaarten of enkele kaarten aangekomen zijn? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Brieven bus hoek Schieweg-Talmastraat Rotterdam Kerst zegels gebruikt 9 januari zijn er 5 kaarten bezorgt, van de 27. 27 Kerst kaarten zijn verstuurt op 18 december.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 januari 2018 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ludwich,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Uw klacht over de bezorging van uw kerstkaarten heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. We zullen een onderzoek uitvoeren naar de oorzaak en uiterlijk 26 januari zal contact met u worden opgenomen over de verdere afhandeling van uw klacht. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door