Klacht: 2 x restitutieformulier ingevuld en geen reactie.

basje1974 op 12 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij het aanmaken voor een pakketzegel is er een storing opgetreden en heb geen zegel ontvangen, en wel betaalt 6,50euro.Heb nu tot 2 keer toe het restitutieformulier ingevuld maar geen reactie ontvangen.Ook een keer gebeld en dan krijg je te horen dat er niets in het systeem terug te vinden is en dat je het formulier nog maar een keer moet invullen.

Ik wil mijn 6,50euro terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 13 januari 2018 om 17:10 geantwoord

Geachte heer de Jong,

Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u het verzendlabel niet heeft ontvangen en de restitutie nog niet met u verrekend is. Graag reageer ik op uw bericht.

Na het invullen van het restitutieformulier via http://www.postnl.nl/klantenservice/restitutieformulier/ krijgt u een bevestiging in uw e-mail. Soms kan het even duren voor u deze bevestiging ontvangt. Mocht u deze bevestiging niet hebben ontvangen, dan raad ik u aan om het formulier alsnog in te vullen. Als uw restitutie akkoord is, maken we het bedrag binnen twee weken na ontvangst van het restitutieformulier naar u over.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

basje1974

Heeft op 13 januari 2018 om 17:25 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb het restitutieformulier al 2 keer ingevuld, heb deze zelfs meegestuurd met de klacht.Kan hem voor de derde keer in gaan vullen met dat ik al weet dat er geen response komt van post NL. Ik zie op google dat het er vol mee staat met dezelfde klacht die ik beschrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door