Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

98%
2315 klachten gemeld
16 openstaande klachten
16 klachten in behandeling
2283 klachten opgelost
2.8 /10
868 stemmen
868

cheografische kennis postsorteerders TNT

Klacht van op 13 december 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Stuurt regelmatig pakketten naar Polen (extra grote adressticker en aparte vermelding dat het een buitenlandpakket betreft.(gele sticker) En ja hoor (voor de 3e keer) in tracktrace.nl moeten opmerken dat ik het pakket zelf in ontvangst mag nemen. Kontakt met klantenservice TNT:... Lees meer

Compliment van swaenenvecht op 06 augustus 2020 over PostNL

Ik ben blij tot zover en wacht af of de bestelling als nog binnen komt.
Bedankt voor uw hulp.

9

Compliment van Nicole-Therese op 01 augustus 2020 over PostNL

Zaterdag 1 augustus persoonlijk bezoek gehad van Post NL met oprechte excuses. Heel attent en zeer gewaardeerd!

9

Compliment van hgerritsen289 op 30 juli 2020 over PostNL

Snelle reacties, nu zal het hopelijk beter gaan...

7

Compliment van Gandagor11780 op 29 juli 2020 over PostNL

Ik ben blij met deze informatie ik dank jullie wel

10

Compliment van simone den Tuinder op 27 juli 2020 over PostNL

Ik vind het een redelijke oplossing ,ik denk het kosteloos opnieuw versturen van het pakket nog een betere oplossing is , dat was de oorsprong bedoeling ook voor de toekomst.alvast bedankt.j.j. Den Tuinder

8

Compliment van jovach op 23 juli 2020 over PostNL

Prima, ik hoop dat er werkelijk iets gebeurd .

7

Compliment van Gypsy .nl op 23 juli 2020 over PostNL

Na het indienen van de klacht is het in een week opgelost, waarvoor dank.

9

Compliment van Smits op 25 juli 2020 over PostNL

Laten we het bij een 'enkele keer' houden en tevens er voor zorgen dat het afmelden pas na het bezorgen gebeurd.

8

Compliment van lisomi op 18 juli 2020 over PostNL

Post Nl Moet gewoon Maar wachten zoals Ik moet wahcten ..
kunnen dat ook. Mijn level is niet meer van een person. van 20 meer
met al die mobielen shit dingen van tegenwoordig

10

Compliment van Roycop78 op 04 juli 2020 over PostNL

Goed dat er nu iets aan gedaan word

8

Compliment van arntz op 09 juli 2020 over PostNL

Geachte , bedankt tot nu toe , alleen ik blijf het vreemd vinden dat ptt post niet per email en telefoon bereikbaar is, ook dat je niet locaties kan bezoeken waar de pakketten binnen komen en of afhaalpunt voor buiten Eu goederen , dit om vermissing of diefstal te verkomen

7

Compliment van IngridHarz op 01 juli 2020 over PostNL

De klantenservice van PostNL vertelde eerst dat er geen adres op het pakket stond. Later werd gezegd dat de Barcode niet leesbaar was. Allemaal leugens! PostNL heeft gewoon een gigantisch organisatorisch probleem dat met deze positieve klacht afhandeling niet is opgeheven.

10

Compliment van RvandenBosch op 19 juni 2020 over PostNL

Ik ben er wat nader ingedoken en Aliexpress doet het leuk voorkomen alsof jullie de problemen veroorzaken met hun mails dat het pakket in mijn land is. Terwijl Liege-Linehaul Arrival eigenlijk betekend dat ze in het distrubutiecentrum van Aliexpress zelf liggen in Luik en zij de pakketten dus niet uitleveren. Nader contact met Aliexpress levert een standaard smoesje op dat het aan Covid-19 ligt. Tip voor anderen: neem contact op met hun Customer Service and blijf niet tevreden zijn over het antwoord van hun chatbot Eva. Uiteindelijk komt er een echte medewerker in de chat die de boel kan escaleren.

10

Compliment van Jori K. op 19 juni 2020 over PostNL

Ik heb het pakket heel toevalligerwijs vanmorgen ineens ontvangen, dus daar ging het om...

10

Compliment van Lasgo op 22 juni 2020 over PostNL

Bedankt dat er aandacht aan wordt besteed.
Kunnen ze bij DHL een puntje aan zuigen.

8

Compliment van ThijsVoll op 11 juni 2020 over PostNL

Goedendag, ik kan zelf hetzelfde zien, echter ben ik er nog niet helemaal uit, zojuist ontvang ik nog een pakket wat gisteren binnenkwam bij NLHAGI en op vandaag al in mijn postbus ligt, het feit dat mijn andere pakket al langer dan een week op departure from inward office of exchange (douane voorbij dus?) staat baart mij wel echt zorgen, zeker nu mijn andere pakket in één dag van die status werd bezorgt...

7

Compliment van N. S op 08 juni 2020 over PostNL

Heb pakketje binnen

Als nog ..
Heb daarvoor wel heel vaak klanten service
Gebeld ..
Maar het call center was niet altijd even vriendelijk en dat is nog zacht uitgedrukt

Verder post nl ok
het lag meer aan de bezorger van die dag

8

Compliment van sven999 op 08 juni 2020 over PostNL

Goede reactie

7

Compliment van Claudia82 op 05 juni 2020 over PostNL

Gisteren gebeld en heel goed opgepakt door medewerker

10