Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

3.1 /10
1168 stemmen
1168

porto

Klacht van op 10 januari 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn moeder heeft laatst een porto kaart ontvangen met de mededeling dat ze €0,92 moet betalen. Zij weet zeker dat ze niets gepost heeft wat onvoldoende gefrankeerd was. Na lang zoeken zijn we erachter dat ze met kerst een ongefrankeerde... Lees meer

Compliment van irma feijen op 06 mei 2021 over PostNL

hoop dat dit helpt, hou mijn hart vast voor de ongelukken die zouden kunnen gebeuren als de bestuurder zijn rij gedrag niet aanpast. ik ben niet de enige die dar de bestuurder al heeft op aangesptokken heb ik vernomen, maar tot op heden geen resultaat...jammer dat ik dit moest melden aan hogerhand.

Compliment van IrenaSteporowska op 07 mei 2021 over PostNL

Thank you for answer and I hope Post Nl will do everything to avoid this kind of issues in the future.

Compliment van Nancy Buddingh op 30 april 2021 over PostNL

Fijn dat het nu wel zo snel kon worden opgelost.

Compliment van Louis Klijsen op 30 april 2021 over PostNL

Ik her zojuist contact opgenomen met de ontvanger en zij konden bevestigen dat deze brief inderdaad op 21 April was overhandigd. Wat veroorzaakte dit in de eerste plaats is het probleem dat nu vandaag op vrijdag 30 April nog steeds word aangetoont dat deze brief bij het NLAMSA ligt. Alvast heel hartelijk bedankt voor het enorme snelle onderzoek en uw berichtgeving.

Compliment van Johnny2021 op 28 april 2021 over PostNL

Kan gebeuren ben wel tevredenover post.nl

Compliment van Danielvgamsterdam op 23 april 2021 over PostNL

Ik ben echt teleurgesteld met het hele situatie. Dit is een goed samenvatting maar natuurlijk geen oplossing. Ik krijg mijn pakket niet meer en het is niet zeker dat dit soort ding niet in de toekomst gaat gebeuren. Wat gaat Post Nl doet om dit te voorkomen? Waarschijnlijk niets.

Compliment van A. Bongers op 24 april 2021 over PostNL

Ik was blij verrast dat er zo snel een reactie kwam. De vriendelijke medewerker kwam met deze oplossing. Ik ben zeer tevreden. Klacht.nl bedankt voor het bemiddelen.
Gr. Adrie

Compliment van Kevinvans op 22 april 2021 over PostNL

Fijn Dat hier achteraan gegaan wordt wat betreft het niet aanbellen en naar een ophaalpunt sturen. Wat ik echter niet snap is dat mijn vriendin dit ook al twee keer eerder heeft gehad, en bij haar kon het pakketje gewoon opnieuw aangeboden worden. Hoe zit dit?

Compliment van stephani wal op 21 april 2021 over PostNL

ja en ik hoop ook dat de bezorger wordt aangesproken

Compliment van g.i.p.goddrie op 20 april 2021 over PostNL

Ik ben blij als het word opgelost. Een bezorger gaat ons korte leven toch niet verder verzieken.

Compliment van Dieselgeknipt3 op 20 april 2021 over PostNL

Na 4 weken wachten geen pakje ontvangen
Na melding bij klacht.nl ineens bezorgd dus probleem opgelost

Compliment van Corstanje op 17 april 2021 over PostNL

Gezien het antwoord ga ik ervanuit dat de zending niet kwijt is geraakt. Dat wacht ik af.
Update op 15-4: er is nog steeds geen kijk op levering. Leverancier heeft navraag gedaan bij PostNL. Zij gaven bij de leverancier aan om op 14-4 aan mij te kunnen laten weten wanneer er geleverd ging worden. Niet dus. Het begint er nu toch echt op te lijken dat PostNL ook niet weet waar mijn pakket gebleven is.
Laatste update: vandaag( 17-4) de levering alsnog ontvangen. Zaak gesloten

Compliment van Pjotr05 op 16 april 2021 over PostNL

De klacht werd serieus genomen en is netjes afgehandeld. Dank daarvoor.

Peter

Compliment van Ayse Bekdemir op 15 april 2021 over PostNL

Mijn post is al bezorgd, dank u wel voor hulp

Compliment van Tonlammerse op 06 april 2021 over PostNL

Ik vind het goed hoe uw het nu wilt afhandelen Mvg ton lammerse

Compliment van postzegelbesteller op 10 april 2021 over PostNL

snap niet wat er zo duur is aan stempels, maar goed, de laatste keer ging het toevallig eens goed. Niet de gewenste oplossing, maar een beleefde reactie en oprechte excuses voor het ongemak, dat is al wat.

Compliment van Nordic92 op 30 maart 2021 over PostNL

Blij dat het pakketje gevonden is - Krijg regelmatig pakketjes uit het buitenland is dit is daarmee vergeleken geen normale doorloop - Blijft soms een week op het Internationale Sorteercentrum hangen maar geen 27 dagen - Waarom kon de klantenservice van PostNL mij dit niet vertellen aan de telefoon ? - Weet ik in ieder geval waar het pakketje is - Nu werd mij diverse malen verteld dat het pakketje nog niet eens in Nederland was aangekomen.

Compliment van U en niet jij oj jou op 29 maart 2021 over PostNL

Op zich juist, hoewel het een herhaling van handelen betrof.
Nu zien hoe het in de toekomst gaat.
Wij hebben een goed werkende deurbel maar moeten via ca 30 traptreden (die ook nog eens te smal zijn) naar beneden.