Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

99%
3.0 /10
1066 stemmen
1066

Compliment van j-i-wolben@planet.nl op 07 augustus 2019 over PostNL

uiteindelijk weet ik pas of de brievenbus in functie was / is, als de ontvanger van de brief mij aangeeft dat hij hem heeft ontvangen. Laten we maar daarvan uitgaan. groeten, I. Wolters

Compliment van Jembee op 08 augustus 2019 over PostNL

Ik de verdere gegevens aan u opgestuurd, maar kreeg die met foutmelding retour.
Ondertussen is de envelop , met vertraging, wel aangekomen.
Lijkt met nuttig dat u het gebruik van postzegelscode's nog eens goed bekijkt.

Compliment van Iris1991 op 05 augustus 2019 over PostNL

Tevreden met de geboden informatie. Wellicht goed om de openingstijden van een afhaallocatie up to date te houden want online kan je enkel vinden dat ze van 15:00 - 18:00 geopend zijn, en deze info heb ik ook via jullie chat op postnl.nl gekregen.

Compliment van Advries3 op 24 juli 2019 over PostNL

Meer kan er idd niet gedaan worden, mijn dank voor uw behandeling.

Compliment van lenvlas op 25 juli 2019 over PostNL

Ik had tijd nodig om gegevens te verzamelen, aangezien nog meer post (tijdschriften) niet bezorgd is. Het blijkt mij dat al die gemiste post via Sannd bezorgd had moeten worden. Zowel ING als de tijdschriftuitgevers sturen alsnog de betreffende post. Daarmee is de klacht wel opgelost, maar ligt de pijn bij de Sannd-bezorger.

Lenvlas

Compliment van Johnstst op 24 juli 2019 over PostNL

Het probleem is hiermee opgelost. Ik kan de afbeelding weer zien en zo oog houden op de te ontvangen post, waar post soms verkeerd wordt bezorgd en dan nooit meer boven water komt.

Compliment van R-win op 26 juni 2019 over PostNL

Even na het posten van deze klacht heb ik bericht gekregen van de verwachtte bezorgdatum en -tijd.

Compliment van Hickory30 op 25 juni 2019 over PostNL

Zover prima, maar de bezorger heeft duidelijk nagelaten om het op mijn adres aan te bieden!, ik heb helemaal géén bericht ontvangen op 17-06 terwijl we de hele dag thuis waren! had toch wel verwacht een bericht te ontvangen dat mijn pakketje op het postkantoor lag! een duidelijke tekortkoming van uw bezorger!. Hoop dat dit niet nog eens gebeurd in de toekomst!.
Bedankt voor uw snelle reactie!.
Vr. groet,

Dhr. H. Franssen

Compliment van Joeyswik op 24 juni 2019 over PostNL

Bedankt voor de hulp

Compliment van Veen6400 op 04 juni 2019 over PostNL

Heel netjes terug gebeld door postnl.

Compliment van Konijn26 op 02 juni 2019 over PostNL

Ik ben er niet blij mee, maar ik begrijp het wel.
Ik hoop dat mijn brief alsnog boven water komt.

Compliment van Tom Vissers op 17 mei 2019 over PostNL

Hallo, Bedankt voor het onderzoeken van de situatie. Hellaas heb ik daarmee het artikel niet in handen.
Groeten,
Tom

Compliment van Neurosurgeon op 17 mei 2019 over PostNL

thank you for your kind response...::)

Compliment van 2018feb01 op 16 mei 2019 over PostNL

Beste postNL,

Dank u voor de aandacht. Mijn grootste zorg is dat het pakket mogelijkerwijs in verkeerde handen zou kunnen vallen. Dus een spoediger retour dan pas na 14 dagen is zeer op prijs gesteld.

Met dank en beste groet,

George Philip Birney

Compliment van Thea Liefrink op 13 mei 2019 over PostNL

Ik heb afgelope zaterdag post gehad
Gr.Thea Liefrink

Compliment van t.van.oort op 01 mei 2019 over PostNL

Geweldig opggelost! Het pakket is in mijn bezit!!

Dankjewel PostNL

Compliment van Cor Ootes op 29 april 2019 over PostNL

Hoop het niet meer mee t maken.