Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

2308 klachten opgelost
2.8 /10
855 stemmen
855

pakket met track en trace nummer CS031920542CZ is naar nederland verstuurd op 13-12 2010,heeft hier bij tnt de 17-12-2010 gelegen tot 21-12-2010 en is daarna naar engeland gestuurd waarom weet ik niet adres van mij stond op het pakket ,track... Lees meer

Ik heb een kaart van u ontvangen met de mededeling dat er onvoldoend gefrankeerd is op een poststuk. Mag ik weten van wie het afkomstig is en het poststuk zien, want ik heb niets ontvangen.Gewenste oplossingHet poststuk zien of weten... Lees meer

Compliment van Claudia82 op 05 juni 2020 over PostNL

Gisteren gebeld en heel goed opgepakt door medewerker

Compliment van 22Linda76 op 04 juni 2020 over PostNL

Keurige oplossing,dank voor deze terugkoppeling

Compliment van hblit op 05 juni 2020 over PostNL

Bol.com geeft aan dat de bestelling de volgende dag zou komen. Dat ik een dag langer moet wachten is acceptabel maar 6 dagen is toch wat aan de lange kant.

Compliment van tamrix32 op 05 juni 2020 over PostNL

Keurig en snel..

Compliment van richard van halving op 28 mei 2020 over PostNL

Pakje is inmiddels bezorgd.
Hartelijk dank!
M.vr.gr. R. van Halving

Compliment van tabasco69 op 28 mei 2020 over PostNL

wel vreemd dat het niet thuis word afgeleverd,maar het zij zo dan.
ik let dan ook niet op de track en trace namelijk omdat je denkt dat het op een bepaalde datum (thuis)binnen zou komen

Compliment van Rob2503 op 28 mei 2020 over PostNL

Klacht is naar tevredenheid opgelost.

Compliment van Thomas Venema op 14 mei 2020 over PostNL

Het toeval wil dat het pakket nu wel aanwezig is in het sorteercentrum van PostNL en inmiddels is bezorgd. Overigens over de bezorger van PostNL in mijn regio niets dan goeds! De communicatie bij PostNL (zowel track en trace als telefonisch contact) laat wel veel te wensen over.

Compliment van Herman Kamphuis op 18 mei 2020 over PostNL

Het is gelukkig ten goede gekeerd, het poststuk is gearriveerd. Weliswaar met vertraging, waarschijnlijk veroorzaakt door de coronacrisis.

Compliment van Tights op 14 mei 2020 over PostNL

Vandaag 14-5-2020 is het briefpakket afgeleverd.

Compliment van Draaiorgelmuziek op 12 mei 2020 over PostNL

Brievenbuspakket is alsnog afgeleverd.
Dank daarvoor.
Dus: naar tevredenheid opgelost!

Compliment van FarzSJ op 11 mei 2020 over PostNL

Beste PostNL,

Ik vertrouw erop dat ditmaal de bezorger zijn lesje goed heeft geleerd.

Compliment van Peet68 op 14 mei 2020 over PostNL

Bezorger is er op aangesproken dus maar afwachten wat de toekomst brengt.

Compliment van LisetteJaspers op 07 mei 2020 over PostNL

Het belangrijkste is inderdaad dat het niet nogmaals gebeurt. Bedankt voor de reactie.
Overigens afgelopen maandag wél gewoon mijn pakketje ontvangen.

Compliment van MattNL op 03 mei 2020 over PostNL

Bezorger heeft persoonlijk excuus aangeboden.

Compliment van OC Weekhou op 24 april 2020 over PostNL

Hartelijk dank voor de moeite. U heeft de juiste oplossing gegeven.Dat de Kerstkaart veel te laat bezorgd is, is jammer , maar we hebben er ook om gelachen.
Vriendelijke Groet, OC Weekhout

Compliment van mevrouw Dohmen op 25 april 2020 over PostNL

Dat brieven niet meer te achterhalen zijn is duidelijk. Maar omdat het hier om brievenbus pakketjes ging, die gelijktijdig met post voor hetzelfde adres waren verzonden, is het goed, dat vooral, wanneer er meer soortgelijke klachten zijn,
er onderzoek gedaan wordt. Twee keer zou nog toeval kunnen zijn, daarna niet meer. Dan is er meer aan de hand!

Compliment van Sid08 op 20 april 2020 over PostNL

Bedankt voor de reactie!

Compliment van smart op 20 april 2020 over PostNL

Heb de zending inderdaad ontvangen na een lange onderbreking. Maar ik ben blij dat ik de zending heb ontvangen. Met vriendelijke groet Ad Hartogs.