Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

2.8 /10
849 stemmen
849

Compliment van Eduardhonhoff op 19 februari 2020 over PostNL

Wij hebben maandag 17 februari het afschrift ontvangen. Wel bijzonder want op maandag wordt nooit post bezorgd. Het is dus in orde gekomen.

Compliment van hanny vrielink op 21 februari 2020 over PostNL

Geachte dame,heer
Mijn klacht over de bezorging is prima opgelost, sorry voor het late reageren.

Compliment van Jarek77 op 14 februari 2020 over PostNL

Alright but for further clients try to solve this kind of issue on web page because it's confusing

Compliment van Leoxxxxx op 14 februari 2020 over PostNL

De klacht betreft vele bewoners van Staghof en Stenghof hoop dat dit op wate grotere schaal aangepakt gaat worden

Compliment van Notenboom2111 op 16 februari 2020 over PostNL

Ik was helaas nog niet in de gelegenheid om te reageren. De problemen zijn helaas nog niet opgelost en inmiddels weer verkeerd bezorgde post ontvangen. U (Post NL) vraagt om gegevens (post van wie e.d.) die ik uit privacy overweging niet op deze site wil zetten.
Ik blijf de communicatievorm wat knullig vinden. Een handig digitaal formulier, kan een ieder een hoop tijd besparen.

Compliment van PinnedbyK op 29 januari 2020 over PostNL

Inmiddels hebben wij zijn leidinggevende gesproken. Zijn nu in afwachting van zijn reactie maar wij hebben er goede hoop op dat dit snel wordt opgelost. Alvast Bedankt.

Compliment van Wlankhaar op 24 januari 2020 over PostNL

Dit is een antwoord maar geen oplossing dat pakketjes niet of laat geleverd worden...ik ben er tot op heden 3 kwijt...wat betreft de track en tracé code .die hebben ze allemaal en kan ze prima volgen tot post nl er een ander nummer aan geeft.

Compliment van Fdebrui op 20 januari 2020 over PostNL

Beste PostNL,

Bedankt voor de aangeboden oplossing, dit is een bericht die ik verwacht van een klantenservice.
Zojuist heb ik bericht gekregen dat ik het pakket kan komen ophalen.

Compliment van Elisabeth69 op 14 januari 2020 over PostNL

Beste medewerkers van PostNL,

Het is weliswaar mijn keuze geweest het product terug te zenden naar de webwinkel. Ik wil toch nog vermelden dat ik tot gisteravond 13 januari 16.30 uur nog tot twee keer toe naar het betreffende PostNL punt ben gegaan, want de track & trace gaf aan dat mijn product was aangekomen, maar allebei de keren heeft een medewerker gezocht naar mijn pakker, maar kon het steeds niet vinden. Ik heb hem/haar nog met mijn Smartphone de e-mail laten zien, waar de track & trace aangaf dat het pakket was aangekomen. Sorry, ik heb het opgegeven. Ik heb het pakketje inderdaad terug laten sturen naar de afzender en hoop ik mijn geld terug te krijgen. Het product was gelukkig niet al te duur en ik kan deze ook bij een verkooppunt kopen.
Ook wil ik toch vermelden dat het PostNL punt een nogal chaotische indruk maakte op me. Pakketten lagen her en der verspreid. Sommigen waren ingedeukt. Wellicht is het mijn perceptie, maar ik had sterk het idee dat ze het overzicht een beetje kwijt zijn.
Dank overigens voor uw antwoord.
Elisabeth

Compliment van petrav59 op 13 januari 2020 over PostNL

Dank U wel voor de uitleg!

Compliment van navritbal op 13 januari 2020 over PostNL

Indeed that assumption is correct. Thank you for your help.

Compliment van tippie12345 op 14 januari 2020 over PostNL

Hoop echt dat de bezorger onderhanden wordt genomen..
Met vriendelijke groet
Sjan Pijnenborg Burmanje..

Compliment van djavisser op 07 januari 2020 over PostNL

het is niet zaligmakend maar goed

Compliment van Eric1004 op 10 januari 2020 over PostNL

Hallo,

Het pakket is inderdaad gisteren bezorgd dus mijn klacht is daarmee inmiddels verholpen.
Eric Overhof

Compliment van Harm van de Pol op 04 januari 2020 over PostNL

Het zoek maken van het pakket is veroorzaakt door PostNL en deze zegt nu, ik citeer “Mocht de afzender deze pakketten niet retour ontvangen, kunnen zij via hun postorganisatie een onderzoek naar deze zending op laten starten” Dat is geen oplossing, dat is werkzaamheden afschuiven en geen verantwoording nemen. Ik moet nu maar afwachten hoe hier de verzender op gaat reageren en onderneemt PostNL helemaal niets. Terwijl PostNL natuurlijk ook de verantwoording kan nemen en zelf met verzender en UPSS kan gaan kijken waar het mis is gegaan. Mocht er dan geen oplossing uitkomen vergoed je als bedrijf (PostNL) de schade. Oftewel de kosten van het zoek geraakte pakket overmaken aan de gedupeerde.
Tevens wordt er gewezen op de mogelijkheid om te chatten of bellen. Ik heb beiden geprobeerd maar werd gewoon bruut afgekapt omdat betrokkenen, of niet het empathisch vermogen hadden, of het “stroomschema” deze manier van handelen aan gaf. Ik snap best dat als ik 20 minuten aan het discussiëren ben er afgekapt moet worden. Daar was hier geenszins spraken van. Ik denk dat ik uiteindelijk nog geen 5 minuten heb gesproken en 40min “in de wacht” heb gestaan.

Compliment van Albertolucardo op 02 januari 2020 over PostNL

Ervan uitgaande dat het pakket dan alsnog bij mij gebracht wordt lijkt mij dat een redelijke oplossing maar mocht dat niet zo zijn dan heb ik er niet veel aan.

Compliment van Hr Tiny Arts op 13 januari 2020 over PostNL

Uiteindelijk het pakketje vandaag toch nog ontvangen.
Bedankt Klacht.nl!

Compliment van jokevanderveer op 31 december 2019 over PostNL

JA, ik ben blij dat mijn pakket tenslotte toch nog aankwam. NEE, een drukke periode is geen excuus voor zó lang wachten. De hele reis door en vanuit China ging sneller dan het stukje hier in Nederland. Door de drukke periode hebben veel van onze kerstkaarten dit jaar ook diezelfde vertraging opgelopen. Jammer dat PostNL de kerstdrukte niet aankan.

Compliment van Tandaan1234-- op 30 december 2019 over PostNL

Bedankt! Gisteren is uiteindelijk het pakket bij mijn dochter in Amerika terechtgekomen!

ik ben er blij en dankbaar zeker over jullie service. Met hartelijke groeten, Gudrun Trede