Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Koeriersbedrijven en post

2269 klachten opgelost
2.8 /10
855 stemmen
855

Geachte TNT klachtenservice, Mijn naam is Malick A.D Heuvel Ik woon op Bestevaerstraat 92-hs 1056HR Amsterdam. Ik heb van een juwelier in amerika een ketting gekocht en deze werd verstuurd op 21-September. De juwelier gaf door dat het 14-20 werkdagen moet... Lees meer

Compliment van Appeltje1943 op 04 december 2019 over PostNL

Ik zal het dan toch zelf in de gaten moeten houden.
Tip: als alles via de app geregeld is, aub de voor-en achterkant laten zien voor je hem verstuurt. En dan ook ECHT zoals hij bedoeld is.
Ik hoop op beterschap. Bedankt en groet van LILIAN Appelman.

Compliment van Meneer Van Damme op 02 december 2019 over PostNL

Beste klantenservicemedewerker,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het is goed om te horen dat het probleem intern wordt opgelost. Wat mij betreft is de klacht hiermee afgehandeld.

Casper van Damme

Compliment van Sylodb op 25 november 2019 over PostNL

Zojuist uw antwoord gelezen, echter staat er letterlijk op de afhaalmemo 'binnen 7 dagen NA bovenvermelde datum' en niet zoals u zegt binnen 7 dagen!

Compliment van Groessie op 24 november 2019 over PostNL

Ik heb met mijn laptop met Windows 10 het bericht kunnen versturen en ook een bevestiging ontvangen. Ik weet alleen nog niet of het probleem bij mij lag of bij post nl.
De fout melding kreeg ik op mijn samsung tablet die is voorzien van Android 7.1.1
Dit ter informatie.
Mvg. Arie Groesbeek

Compliment van dhr. W.Vis op 13 november 2019 over PostNL

de app geeft mij een controle over post die onderweg is versus aankomst.

Compliment van Netty06 op 12 november 2019 over PostNL

Ik ga restitutie aanvragen en hoop dat het zo goed gaat komen.
Bedankt voor uw bericht en oplossing.
Mvg
Netty

Compliment van an 12 op 29 oktober 2019 over PostNL

hoop dat er nu beter naar de postbezorging in deze hele wijk gekeken gaat worden denk dat er meerdere personen hun post niet krijgen,nu het uitgezocht gaat worden ben ik er een stuk geruststellender over

Compliment van clheijdel op 04 november 2019 over PostNL

Ik geloof dat PostNL er alles aan doet binnen de eigen mogelijkheden om te kijken of het boekje nog boven water kan komen. Hartelijk dank hiervoor! En nu duimen... dat het boekje terugkomt bij de rechtmatige eigenaar.

Compliment van Arie van Duijn 1234 op 26 oktober 2019 over PostNL

Bedankt voor uw reactie. Het pakketje is inderdaad al gearriveerd.

Compliment van Probleemopgelost op 15 oktober 2019 over PostNL

Zelf ophalen is wel zo handig, maar wellicht handig om bij het mailtje over de tijd te benadrukken dat het om een indicatie gaat. De uitleg is wat mij betreft een prima verklaring.

Compliment van Won op 21 oktober 2019 over PostNL

Prima, bedankt!

Compliment van Luc Goethals op 14 oktober 2019 over PostNL

ik hoop dat het helpt even afwachten dus
Alvast bedankt Goethals Luc
Voorwynckels Carina

Compliment van SimonaHoofddorp op 08 oktober 2019 over PostNL

Bedankt voor uw antwoord. Ik bevestig dat ik het pakket heb ontvangen.

Compliment van Alex22 op 11 oktober 2019 over PostNL

Beste PostNL,
PostNL heeft mij een oplossing geboden waar ik tevreden mee ben. Wat ik ook goed vind is dat PostNL mij feedback heeft gegeven over hoe het proces door mijzelf versneld kan worden. Bedankt.

Compliment van Kaioha op 03 oktober 2019 over PostNL

Dag later is mijn pakket binnen gekomen door een andere bezorger die ons had verteld wat er was gebeurd met de oorspronkelijke bezorger. Deze nieuwe bezorger moest het verlaten werk van zijn (ex)collega oplossen en oppakken.

Compliment van Kees Murre op 01 oktober 2019 over PostNL

Op zich nu duidelijk. Wel vreemd dat ik enige tijd terug nog de inklaringskosten en btw aan de bezorger kon betalen.

Compliment van Slechtziende postbode op 06 oktober 2019 over PostNL

De tijd zal het leren. Het is niet leuk als je post per ongeluk open is gemaakt door de buren, en dan door de brievenbus krijg. We wachten af of het vanaf nu beter gaat.

Compliment van hartmansharing op 30 september 2019 over PostNL

het paketje is inmiddels afgeleverd, maar heeft tien dagen heen en weer gereisd tussen Amsterdam en den haag, dat snap ik niet. maar het is netjes opgelost

Compliment van PieterJanz op 16 september 2019 over PostNL

Als het voor iedereen maar makkelijk te vinden is op de site van Post.nl