Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

2542 klachten opgelost
2.9 /10
979 stemmen
979

Mijn klacht is dat er keer op keer door de afdeling inklaringen te Amsterdam grote vertragingen optreden in de aflevering van buitenlandse zendingen. Volgens TNT Post mag er 30 dagen worden gedaan over inklaringen. Mijn ervaring is dat ze... Lees meer

verdwenen pakket

Klacht van op 02 september 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op vrijdag 20-08-2010 een bruine envelop op de bus gedaan in Valkenburg Z-H(2235), gewogen en voldoende gefrankeerd.inhoud een linnen kinderjurkje van rood/creme bedrukte stof. Geadreseerde is: Teuntje looijestijnThomsonplein 22565KS Den Haag Nu 9 dagen verder is het pakket nog steeds niet aangekomen bij... Lees meer

Ik ging twee boeken opsturen bij het TNT-postkantoor aan het Weena in Rotterdam:-Ik kreeg hier geen dienstverlening en werd onvriendelijk te woord gestaan (moest bv. zelf mijn boeken inpakken)-Ik was 17 euro kwijt voor het verzenden van twee boeken... Lees meer

Compliment van PieterJanz op 16 september 2019 over PostNL

Als het voor iedereen maar makkelijk te vinden is op de site van Post.nl

Compliment van Andrius op 05 september 2019 over PostNL

Yes. Thank you

Compliment van Snipiey op 05 september 2019 over PostNL

Goedemorgen,

Hartelijk bedankt! Ik heb inderdaad alle pakketjes nu binnen. Mijn complimenten aan de snelle afhandeling! Top!
Alessio

Compliment van rondigo op 05 september 2019 over PostNL

ik hoop dat het nu niet meer voorkomt.

Compliment van nickkuijpers91 op 23 augustus 2019 over PostNL

Beste,

Bedankt voor de reactie. Ik heb contact opgenomen met de persoon waar het pakket is afgeleverd. Hij heeft het juiste pakketje ontvangen. Het probleem blijkt dus dat ik zijn bestelling in mijn account zie. Mijn eigen pakket van AliExpress is blijkbaar en hopelijk nog onderweg.

Compliment van j-i-wolben@planet.nl op 07 augustus 2019 over PostNL

uiteindelijk weet ik pas of de brievenbus in functie was / is, als de ontvanger van de brief mij aangeeft dat hij hem heeft ontvangen. Laten we maar daarvan uitgaan. groeten, I. Wolters

Compliment van Jembee op 08 augustus 2019 over PostNL

Ik de verdere gegevens aan u opgestuurd, maar kreeg die met foutmelding retour.
Ondertussen is de envelop , met vertraging, wel aangekomen.
Lijkt met nuttig dat u het gebruik van postzegelscode's nog eens goed bekijkt.

Compliment van Iris1991 op 05 augustus 2019 over PostNL

Tevreden met de geboden informatie. Wellicht goed om de openingstijden van een afhaallocatie up to date te houden want online kan je enkel vinden dat ze van 15:00 - 18:00 geopend zijn, en deze info heb ik ook via jullie chat op postnl.nl gekregen.

Compliment van Advries3 op 24 juli 2019 over PostNL

Meer kan er idd niet gedaan worden, mijn dank voor uw behandeling.

Compliment van lenvlas op 25 juli 2019 over PostNL

Ik had tijd nodig om gegevens te verzamelen, aangezien nog meer post (tijdschriften) niet bezorgd is. Het blijkt mij dat al die gemiste post via Sannd bezorgd had moeten worden. Zowel ING als de tijdschriftuitgevers sturen alsnog de betreffende post. Daarmee is de klacht wel opgelost, maar ligt de pijn bij de Sannd-bezorger.

Lenvlas

Compliment van Johnstst op 24 juli 2019 over PostNL

Het probleem is hiermee opgelost. Ik kan de afbeelding weer zien en zo oog houden op de te ontvangen post, waar post soms verkeerd wordt bezorgd en dan nooit meer boven water komt.

Compliment van R-win op 26 juni 2019 over PostNL

Even na het posten van deze klacht heb ik bericht gekregen van de verwachtte bezorgdatum en -tijd.

Compliment van Hickory30 op 25 juni 2019 over PostNL

Zover prima, maar de bezorger heeft duidelijk nagelaten om het op mijn adres aan te bieden!, ik heb helemaal géén bericht ontvangen op 17-06 terwijl we de hele dag thuis waren! had toch wel verwacht een bericht te ontvangen dat mijn pakketje op het postkantoor lag! een duidelijke tekortkoming van uw bezorger!. Hoop dat dit niet nog eens gebeurd in de toekomst!.
Bedankt voor uw snelle reactie!.
Vr. groet,

Dhr. H. Franssen

Compliment van Joeyswik op 24 juni 2019 over PostNL

Bedankt voor de hulp

Compliment van Veen6400 op 04 juni 2019 over PostNL

Heel netjes terug gebeld door postnl.

Compliment van Konijn26 op 02 juni 2019 over PostNL

Ik ben er niet blij mee, maar ik begrijp het wel.
Ik hoop dat mijn brief alsnog boven water komt.

Compliment van Tom Vissers op 17 mei 2019 over PostNL

Hallo, Bedankt voor het onderzoeken van de situatie. Hellaas heb ik daarmee het artikel niet in handen.
Groeten,
Tom

Compliment van Neurosurgeon op 17 mei 2019 over PostNL

thank you for your kind response...::)