Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 5 van 10 Koeriersbedrijven en post

99%
3820 klachten gemeld
13 openstaande klachten
7 klachten in behandeling
3800 klachten opgelost
3.2 /10
3386 stemmen
3386

Compliment van smeerdijk89 op 11 februari 2019 over PostNL

Er wordt door PostNL momenteel naar gekeken, we wachten af.

7

Compliment van Klaashoek op 06 februari 2019 over PostNL

laat wij er het beste van hopen in de toekomst , wij wachten het af .

8

Compliment van Pippi... op 05 februari 2019 over PostNL

Snelle & Nette reactie. Alle vertrouwen in dat a.s zaterdag de AH Bonus folder weer in mijn bus valt...

10

Compliment van MandyZ op 06 februari 2019 over PostNL

Zojuist kwam een medewerker zelfs persoonlijk aan de deur uitleg en excuses aanbieden, dat waardeer ik.

8

Compliment van Timian op 01 februari 2019 over PostNL

Het pakket wat op vrijdag 25 januari is geleverd daar moest voor getekend worden, en het pakket wat spoorloos is niet.

8

Compliment van kapucijn op 31 januari 2019 over PostNL

Ik neem aan dat u goed hebt gehandeld

7

Compliment van ardegroot@outlook.com op 15 januari 2019 over PostNL

Prima, ik ga ervan uit dat het in de toekomst beter gaat, bij voorbaat dank

8

Compliment van A. Vroegop op 15 januari 2019 over PostNL

We zullen de komende weken afwachten om te zien of de bezorging goed verloopt.
Om een folder in de winkel op te halen moet ik eerst ruim 10 km. rijden, wat wel een behoorlijk kostenplaatje is, dus geen alternatief.

7

Compliment van p.borgmeier@ziggo.nl op 16 januari 2019 over PostNL

geachte mevr./men.

ik weet dat het niet aan post NL ligt ,maar er is mij verzekerd door de webwinkel

dat ik zonder enige moeite het pakket terug kan sturen.

met het gegeven dat ik niet zo een kunsternaar op de laptop ben kost het mij dus

veel moeite ,ik kan alles wel op zijn beloop laten maar ik zal mijn best doen om

u zo goed mogelijk te informeren .

vriendelijke groet.

p.borgmeier

7

Compliment van Mneilsonk op 11 januari 2019 over PostNL

Snel opgelost, dank u wel!

8

Compliment van Mo72 op 08 januari 2019 over PostNL

Het artikel is zojuist alsnog bezorgd. Heel fijn!

8

Compliment van Klachtpakje op 07 januari 2019 over PostNL

Het heeft zich opgelost!!

10

Compliment van Mikky123 op 07 januari 2019 over PostNL

Oplossing is prima. Klacht indienen via de eigen website lukt niet omdat dat link niet werkt (op verschillende browsers). Goed om nog eens te testen.

7

Compliment van Marie Janssen Simons op 05 januari 2019 over PostNL

Bedankt voor de uw snelle antwoord en afhandeling van de klacht.
Misschien kunt u wanneer een afzender ontbreekt en een betalingsverzoek
naar de ontvanger wordt verstuurd de volgende melding op de enveloppe
meesturen: \"Beste ontvanger u kan vrijblijvende deze kosten betalen. Indien u niet betaald wordt dit verzoek na een maand geseponeerd.\"
Dit zou de klantvriendelijkheid ten goede komen.

9

Compliment van bokmak op 28 december 2018 over PostNL

Bedankt voor de snelle en fijne bericht. Ik zal veder contact opnemen met de afzender. Hartelijk bedankt.

8

Compliment van Jan van de Pol op 01 januari 2019 over PostNL

Het gaat al jaren regelmatig verkeerd, ben erg benieuwd of het nu beter zal gaan!

7

Compliment van Wally1985. op 27 december 2018 over PostNL

Ik heb m'n pakketje net opgehaald. Bedankt

10

Compliment van Mayonanaise op 20 december 2018 over PostNL

Heel erg bedankt, top dat het zo snel gevonden is ^_^

10