Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 5 van 10 Koeriersbedrijven en post

99%
4037 klachten gemeld
25 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
4012 klachten opgelost
3.2 /10
3331 stemmen
3331

Compliment van ardegroot@outlook.com op 15 januari 2019 over PostNL

Prima, ik ga ervan uit dat het in de toekomst beter gaat, bij voorbaat dank

8

Compliment van A. Vroegop op 15 januari 2019 over PostNL

We zullen de komende weken afwachten om te zien of de bezorging goed verloopt.
Om een folder in de winkel op te halen moet ik eerst ruim 10 km. rijden, wat wel een behoorlijk kostenplaatje is, dus geen alternatief.

7

Compliment van p.borgmeier@ziggo.nl op 16 januari 2019 over PostNL

geachte mevr./men.

ik weet dat het niet aan post NL ligt ,maar er is mij verzekerd door de webwinkel

dat ik zonder enige moeite het pakket terug kan sturen.

met het gegeven dat ik niet zo een kunsternaar op de laptop ben kost het mij dus

veel moeite ,ik kan alles wel op zijn beloop laten maar ik zal mijn best doen om

u zo goed mogelijk te informeren .

vriendelijke groet.

p.borgmeier

7

Compliment van Mneilsonk op 11 januari 2019 over PostNL

Snel opgelost, dank u wel!

8

Compliment van Mo72 op 08 januari 2019 over PostNL

Het artikel is zojuist alsnog bezorgd. Heel fijn!

8

Compliment van Klachtpakje op 07 januari 2019 over PostNL

Het heeft zich opgelost!!

10

Compliment van Mikky123 op 07 januari 2019 over PostNL

Oplossing is prima. Klacht indienen via de eigen website lukt niet omdat dat link niet werkt (op verschillende browsers). Goed om nog eens te testen.

7

Compliment van Marie Janssen Simons op 05 januari 2019 over PostNL

Bedankt voor de uw snelle antwoord en afhandeling van de klacht.
Misschien kunt u wanneer een afzender ontbreekt en een betalingsverzoek
naar de ontvanger wordt verstuurd de volgende melding op de enveloppe
meesturen: \"Beste ontvanger u kan vrijblijvende deze kosten betalen. Indien u niet betaald wordt dit verzoek na een maand geseponeerd.\"
Dit zou de klantvriendelijkheid ten goede komen.

9

Compliment van bokmak op 28 december 2018 over PostNL

Bedankt voor de snelle en fijne bericht. Ik zal veder contact opnemen met de afzender. Hartelijk bedankt.

8

Compliment van Jan van de Pol op 01 januari 2019 over PostNL

Het gaat al jaren regelmatig verkeerd, ben erg benieuwd of het nu beter zal gaan!

7

Compliment van Wally1985. op 27 december 2018 over PostNL

Ik heb m'n pakketje net opgehaald. Bedankt

10

Compliment van Mayonanaise op 20 december 2018 over PostNL

Heel erg bedankt, top dat het zo snel gevonden is ^_^

10

Compliment van Musicus 75 op 21 december 2018 over PostNL

Prima, ik was verrast dat de code een hele tijd later toch op mijn telefoon verscheen
Van de KPN een nette reactie gekregen

10

Compliment van Brenda2615 op 13 december 2018 over PostNL

Dank u.. ik had al een medewerker van PostNL aan de telefoon gehad en zij vertelde mij het ook
Mvg Brenda visser

10

Compliment van Ray070 op 10 december 2018 over PostNL

Het probleem wordt niet opgelost. Postnl is duidelijk vn mening dat zij niet resultaat plichtig is. Zelfs al heb je een pakket verzekerd verzonden dan blijft het probleem bestaan. Pakketten verdwijnen of worden gestolen en je staat als consument met lege handen. Op sociale media groeit de weerstand tav postnl. Rest my case

10

Compliment van Alesstino op 03 december 2018 over PostNL

Ja, ben tevreden.

10

Compliment van HansKarl op 28 november 2018 over PostNL

Van de douane heb ik geen brief ontvangen. Alleen een brief van post. nl.

7