Klacht: PostNL TrackTrace

op 26 juni 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bestelling gedaan mediamarktmediamarkt verkeerd TrackTrace gestuurd naar mijn post nl we kunnen helaas geen pakket vinden gebeld met post.nl TrackTrace is niet van u maar van iemand anders gebeld met mediamarkt wat zegen zij gewoon wachten het is bij post.nl terwijl ik gebeld heb met post.nl en die zegen geen pakketje voor u adres onderweg ze hebben het bezorg op een aders in goes krijg mijn geld terug terwijl ik het gekocht heb met btw weg er mee maar ik krijg niet het product voor de zelfde prijs nu moet ik gewoon de prijs betalen wat een mediamarkt terwijl het hun fout is

Gewenste Oplossing:

Hoef niet meer koop er nu niet meer en mijn vrienden en collega's
Gaan ook niets meer kopen bij mediamarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sysman