Klacht: POSTNL-snapthet…niet

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De aangetekende post heeft een ander bezorgadres dan opgegeven.

Ik sta meer dan 20 minuten in de wacht bij Uw klantenservice

Uw klantenservice kan in een gesprek van 10 minuten niet uitleggen waarom er een ander adres staat onder bezorgadres.

Uw klachtenservice snapt kennelijk de bewijsfunctie van aangetekende post niet.

Uw klachtenservice weigert door te schakelen naar een ander persoon voor een afdoende antwoord.

Uw klantenservice weigert een klacht op te nemen waarop ik terugkoppeling krijg.

Uw klachtenservice beindigt eenzijdig het gesprek zonder afdoende antwoord.

Ik wil:

Uitleg waarom op mijn track and Trace pagina een ander adres staat

Ik wil een (ander dan plichtmatig) excuus voor het na 30 minuten wachten en heen en weer praten ophangen zonder antwoord door uw werknemer Marsha Otar (fonetisch).

Concrete informatie hoe in de toekomst wordt voorkomen dat de bewijsfunctie van aangetekende post ondergraven wordt

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 september 2017 om 11:30 geantwoord

Geachte heer Zoetekouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten waarom bij de gegevens van uw aangetekende brief een ander bezorgadres staat dan het adres wat u heeft opgegeven. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat de de geadresseerde van het door u opgegeven postbusadres gebruik maakt van een doorzendservice. Dit betekent dat aan dit postbusadres gerichte poststukken doorgestuurd worden naar een ander postbusadres. Uw zending is daar op 7 september afgeleverd en dezelfde dag afgehaald door de postbushouder. De handtekening is digitaal beschikbaar, u kunt hiervoor de zending traceren via de website https://www.internationalparceltracking.com/ Mijn oprechte excuses voor het feit dat u via de telefonische klantenservice niet naar tevredenheid te woord bent gestaan.

Alle klachten die gemeld zijn door UitgekledePakketService