Klacht: PostNL pakket

op 19 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte, Op Donderdag 13-09-2018 zou bestelling worden afgeleverd. Dit zou plaatsvinden tussen 12:00-15:00. Ik had hier een halve dag vrij voor moeten opnemen. U begrijpt dat ik op het product zat te wachten en vertrouwde op uw leverings service. Gedurende einde dag rond 17:30 ben ik geïnformeerd dat de levering over 30 minuten kwam. En kort daarna kreeg ik er weer één SMS dat de levering niet kon plaatsvinden en een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Hier zal ik wederom een vrije dag voor moeten opnemen en graag verneem ik hoe deze gecompenseerd gaat worden

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending reeds nog niet ontvangen hebt. Dit spijt mij. Graag reageer ik op uw bericht. Om te kunnen bekijken wat er precies aan de hand is verneem ik graag de barcode van het desbetreffende pakket en uw postcodehuisnummer. Zo kan ik met u meekijken. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2018 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door romy.sve