Klacht: Postnl pakket kwijt geraakt

op 21 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een mooie draagzak besteld bij een hele aardige mama
Postnl is pakket kwijt geraakt, daar gaat €130

Als ik een vergoeding krijg

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Cox, Uit uw bericht begrijp ik dat er een zending naar u is gestuurd maar dat deze zending kwijt is geraakt door ons. Dit is natuurlijk helemaal niet fijn en niet de bedoeling. Zou u mij de track en trace code van de zending kunnen sturen? Ik kijk graag voor u naar de zending en wat de mogelijkheden zijn. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Girl198530

8 maanden geleden - 3SKABA137276271 dit is de track en trace

Heeft op 21 maart 2017 om 10:12 geantwoord

Geachte mevrouw Cox,

Allereerst vriendelijk bedankt voor uw reactie.

Inmiddels ben ik in de status van uw pakket gedoken en ik zie dat er een onderzoek heeft plaatsgevonden vanuit de afzender. Tot mijn spijt dien ik u mee te delen dat dit onderzoek geen positief resultaat heeft opgeleverd. Omdat het pakket daarnaast onverzekerd was verstuurd kunnen we geen verdere restitutie bieden. Ter compensatie hebben we wel de verzendkosten aan de afzender vergoed. Uiteraard wil ik u wel mijn welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Girl198530