Mijn Klacht:
Op 22-11-2017 heb ik een pakketje retour verzonden naar België. Het ging om een kledingstuk wat ik terugstuurde naar het magazijn. Ik heb het pakketje via postNL voor 13euro inclusief track & trace code laten verzenden. Vandaag op 30 november kreeg ik hetzelfde pakketje (geopend) terug. In het pakketje zat een brief dat ze het pakketje helaas niet konden leveren, omdat: het adres onjuist was, of onvolledig was, of dat de geadresseerde het geweigerd heeft, of … het kan ook om een andere reden niet geleverd zijn. Heel erg duidelijk dus. Vandaag met postNL gebeld. Ze zouden me direct een mail sturen zodat ik mijn klacht kon indienen en foto’s als bewijsmateriaal kon inleveren. De medewerker kon echter niet zeggen of ik mijn geld kon terug krijgen. PostNL zou deze ‘zaak’ moeten onderzoeken vertelde hij me. Helaas heb ik ook deze e-mail nooit ontvangen. Ik wil alsnog graag mijn pakketje retour sturen, maar ik vind 26 euro voor een retourtje nogal veel. Daarnaast vraag ik me af of mijn pakket nu wel in België aankomt, i.p.v. mijn eigen adres. Ik zou graag willen dat postNL dit oplost. Graag zou ik mijn geld terug ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Geld terug.
