Klacht: PostNl onduidelijkheid, pakket kwijt?

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

een vriend uit singapore heeft meer dan een week geleden een vezekerde en aangetekende pakket naar mij verstuurd, echter zou deze volgens singpost afgelopen donderdag al afgegeven moeten zijn aan PostNL, waar verdere tracking plaats zou moeten vinden. tot nu toe geen enkele statusupdate meer kunnen vinden bij postnl trackinginternational tracking. Nu heb ik contact gehad met postnl, die stelt dat hij niet eens in hun systeem staat!

Geen idee wie te geloven nu, want singpost stelt dat het al hier in nederland verder afgehandeld zou moeten worden nu het afgegeven is, terwijl postnl stelt dat het pakje niet eens in hun systeem staat. nergens!

Duidelijkheid over verdere afhandeling en tracking.
Graag informatie waar dit pakketje is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 september 2018 om 13:16 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Lin,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag uw pakket uit Singapore in ontvangst wilt nemen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de gegevens gecontroleerd. Dit pakket is op 11 september in de avond bij onze afdeling inklaringen binnengekomen en zal nog verwerkt moeten worden. Ik kan niet voorspellen hoeveel tijd dit proces in beslag zal gaan nemen. Zodra de zending verwerkt en aan uw adres gekoppeld is kunt u hem zelf volgen met de code 3SRETA7579776. Op dit moment is het nog niet mogelijk om de zending te traceren. Ik hoop uiteraard dat het pakket snel in ontvangst kunt nemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bananenbrood