Klacht: postnl neemt oude wasmachine niet mee terug

op 13 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNl maakt er een potje van en neemt onder het mom van water in de wasmachine de oude niet mee terug. Dit is klink klare onzin. Onze oude wasmachine is extra leeg gepompt waarna extra de filter is losgeschroefd en alle restwater eruit is gehaald. DIT IS DEZELFDE PROCEDURE DIE IN DE FABRIEK WORDT TOEGEPAST OP NIEUWE WASMACHINES dus ook in de nieuwe wasmachine zit dezelfde hoeveelheid water als in onze oude.

Weiger daarom te tekenen want u tekent voor akkoord.
Ook hier is weer sprake van positie misbruik want als winkelier en consument ben je afhangkelijk van dit soort bedrijven en hun malafide praktijken.

Wij zijn pas tevreden als postnl stopt met dit soort praktijken en bij de consumenten de oude machines mee terug neemt

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 oktober 2017 om 13:30 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Lacroix,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze medewerkers uw oude wasmachine niet hebben meegenomen. Ik begrijp heel goed dat u niet tevreden bent met deze gang van zaken, en wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Deze dienst wordt uitgevoerd door Extra@Home, een onderdeel van PostNL. Hier hebben wij een speciale klantenservice voor ingericht, en ik wil u aanraden om daar contact mee op te nemen. U kunt deze bereiken op telefoonnummer 088-2363764, te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur

Alle klachten die gemeld zijn door peppi1212