Klacht: PostNL medewerker tekent voor mijn paket

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL medewerker tekend voor mijn pakket zonder mijn toestemming.
Er was niemand thuis en toch is er getekend.

Als wat net het pakket is gebeurt stel ik jullie aansprakelijk en draaien jullie voor de kosten op

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Leppers, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat er is getekend voor uw pakket terwijl er op dat moment niemand thuis was. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen en de status te controleren ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? - Heeft u het pakket inmiddels in ontvangst kunnen nemen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 16:41 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Leppers,

Omdat u tweemaal een bericht heeft geplaatst wil ik u verzoeken de gevraagde informatie via het andere bericht te verstrekken. Om verwarring te voorkomen en het overzicht te bewaren zal ik daarom deze melding afsluiten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Hardbass