Klacht: PostNL levert bij de buren desondanks brief op de deur/contact met de klantenservice.

op 19 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb perongeluk een pakket besteld op het verkeerde adres en heb er alles aan proberen te doen om te voorkomen dat dit pakket geleverd zou worden.
PostNL levert pakket bij de buren des ondanks alle pogingen om dit te voorkomen. Postbode levert het pakket als nog bij de buren terwijl er een brief op de deur hangt met een vriendelijk verzoek dit niet te doen. De klantenservice van PostNL geeft aan niets te kunnen doen om te voorkomen dat het pakket geleverd wordt of om te voorkomen dat het afgeleverd wordt bij de buren.

Pakket bezorgen op het juiste adres. Reiskosten vergoeden voor het ophalen van het pakket.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 september 2016 om 15:08 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Versteeg,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u uw zending niet bij de buren bezorgd had willen zien, toen u de bezorger mistte.

Dit is alleen mogelijk indien de afzender dit aangeeft in het verzendproduct. Uw zending is verzonden als Standaard Zending. Indien uw zending werd aangeboden als Alleen Huisadres, werd deze niet bij de buren afgeleverd. Bezorgers mogen geen briefjes op deuren volgen uit veiligheidsoverwegingen.

Ik hoop u zo voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door jansalie