Klacht: PostNL kan niet lezen!!!

op 18 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 6 juni kreeg ik een brief van PostNL over poststuk met code 3SRIMU8546521 en dat ik daar mogelijk douane belasting over zou moeten betalen omdat het buiten de EU zou zijn. Ik moest een formulier invullen over wat er in het pakket zat en een aankoopbon meesturen, maar ze gaven geen informatie over de afzender. Omdat ze schreven dat het buiten de EU kwam dacht ik dat het mijn kruidensupplement uit India was. Als PostNL mijn formulier en aankoopbon op de juiste manier in behandeling hadden genomen, hadden ze kunnen zien dat er iets niet klopte! 10 dagen later kon ik het ophalen en moest ik 14,65 euro betalen voor iets uit Duitsland! PostNL kan niet lezen! Ik kreeg een factuur mee waarop ze China hadden geschreven terwijl het uit Duitsland kwam. Ze lieten mij daar 10 dagen op wachten en douane belasting betalen voor uit iets binnen de EU. Het is een schande!

Ik eis een onmiddellijk terugbetaling van de ten onrechte betaalde 14,65 euro voor douana belasting voor iets binnen de EU!
Ik eis dat de betrokken medewerkers van PostNL worden ontslagen!
Ik eis dat PostNL post normaal op tijd bezorgt!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juni 2016 om 09:01 geantwoord

Geachte mevrouw Warnink,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Omdat u meerdere berichten heeft geplaatst in de afgelopen dagen, heb ik inhoudelijk op uw meest recente bericht gereageerd.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Suikerpatient